נארוטו: האם זהו כוח האל? הפרק הכי מטורף בשיפודן

מעריצי נארוטו שיפודן יודעים שיש כמה פרקים שאי אפשר לשכוח. ואחד מהם הוא הפרק הזה, האחד והיחיד - פרק 322. כן, הולי שיט, הפרק הזה.


אז התלבטתי מה לכתוב בכותרת. לרקוד עם מאדארה? האויב הבלתי מנוצח? זיכרון קצר מהדהד בראש כאשר זירת הקרב מתחילה לחשוך ומטאור ענק נופל מהשמיים על כוחות השינובי המאוחדים. נינג'ות, קאגה ואפילו כפיל של נארוטו... כולם נעמדים בפחד מול הכוח הבלתי נתפס שאינו מוכר להם, מתפללים, זורקים הערות, ואז נשמע גארה שואל - Is this the power of god?

לפני שאכתוב לכם את דעתי על הפרק, אספר לכם שצפיתי באופן עקבי באנימה עוד מימי השידורים בערוץ הילדים, וגם כשאלו הופסקו, הייתי בין אלו שנאלצו לחכות שבוע (ולפעמים יותר) מפרק לפרק. ראיתי פרקים מטורפים, מרגשים, מותחים, מעצבנים, ויותר מדי פילרים! הרבה יותר מדי. אבל הפרק הזה - היה מ-ט-ו-ר-ף!!!

אז מה היה לנו בפרק 322 של Naruto Shippuden?

אחרי שהקבוצה הרביעית (Fourth Company) מסיימת את הקרב וחותמת את הראיקאגה השלישי, הקאזהקאגה הרביעי והטרול המיזוקאגה ההזוי ההוא, מו (הטסוצ'יקאגה השני) מזמן לשדה הקרב דמות עתיקה שהשינובי בכלל לא ציפו לה: מאדארה אוצ'יהא. אבל, האמיתי, האחד שמת לכאורה בקרב עם האשירמה ההוקאגה הראשון ב-valley of the end. הזימון הזה מבלבל לחלוטין את כולם, שאני מזכיר שבאותו זמן חשבו שהאקטסטוקי במסכה (טובי) הוא מאדארה.

מאדארה מתחיל את השיחה הראשונה שלו לאחר שנים רבות שלא היה בעולם החיים עם מו, שבאופן מיידי נשלט ע"י קאבוטו יאקושי מרחוק ומסביר למאדארה על הסיטואציה הנוכחית. מאדארה מבין שקאבוטו שינה משהו בגוף שלו, ומעבר לזה, מופתע מהאופן שבו הוחזר לחיים - הרי ציפה לחזור לפי התכנית שלו עם טובי באמצעות טכניקה אחרת לגמרי. למה שיוחזר דרך אדו טנסיי? תהה לעצמו. אבל למי אכפת, אם מאדארה עצמו לא מספיק חזק, הוא כרגע קיבל גוף בלתי מנוצח עם אינסוף צ'אקרה ותאים של האשירמה שמחזקים אותו אפילו יותר. אז הוא מחליט לחזור לכושר ולהתנסות על כוחות השינובי המאוחדים, בתור התחלה, בקרב פנים אל פנים וטאיג'וטסו.

מאדארה מחסל בערך 66% מהטובים, שמחליטים לנסות לתקוף אותו במתקפה משולבת של נארוטו, אונוקי (הטסוצ'יקאגה השלישי) וגארה, מה שמסתכם בראסנגן ענק שנשלח אל מאדארה. הוא מיד מפעיל את המאנגקיו שארינגן ביחד עם סוסאנו ענק כחול, שממשיך להרוס את כל מה (ומי) שעומד בדרכו.

מיד לאחר מכן מגיעה ההזדמנות השנייה: התקפה משולבת נוספת, הפעם עם רסנשוריקן וטקטיקה הרבה יותר מוצלחת. ועדיין, מאדארה משתמש באופן פתאומי ומפתיע בריננגאן, ושואב את המתקפה. מאדארה ממשיך לתקוף בכל כוחותיו ודופק טכניקה הזויה עם חותמות ידיים דרך הסוסאנו(?!) ומזמן מטאור מהשמיים.

השינובי מבינים שהסיכויים שלהם נגמרו, חלק בורחים, חלק בוכים, וזו בערך הפעם הראשונה שאנחנו רואים אנשים כמו נארוטו וגארה פשוט נדהמים, מוותרים ובורחים... אבל לא הזקן. הוא היה יותר מדי זמן בסביבה בשביל לוותר כל כך מהר. אונוקי מתעופף בשמיים במהירות לעבר המטאור, מקל את המשקל שלו באמצעות טכניקת אדמה ומקבל את עזרתו של גארה כדי להדוף את המטאור. הם מצליחים(!), אבל למאדרה יש עוד מטאור בשרוול, מה שמסיים את החגיגה ומוריד את רוב הנינג'ות שנותרו, ומשאיר את שדה הקרב עם כמה בודדים שנותרו בחיים (הכפיל של נארוטו, גארה, טמרי, אונוקי שנפצע קשה, ג'ונין מכפר הברק - שהגן על נארוטו ועוד נינג'ה רופא מכפר האבן שעזר לרפא את אונוקי).

 

במפקדת כוחות השינובי המאוחדים, יחידות הסנסור והתקשורת בהלם מהכוח האדיר של מאדארה שמורגש עד אליהם ורעידת האדמה שפורצת כאשר המטאורים נופלים. טסונאדה מכריזה שהיא תצא לקרב, והפרק מסתיים בזה שחבורת השורדים היחידים נעמדת מול מוקטון מטורף של מאדארה שנועד לסיים את העבודה.

דעתי על ההזייה הזאת שנקראת "מאדארה אוצ'יהא" והפרק הזה באופן כללי

הפרק הזה הראה חלק קטן מהכוח של מאדארה, שהספיק כדי להביס שני קאגה, כפיל מחוזק של נארוטו וצבא שלם של נינג'ות, ביניהם גם חבר'ה מוכשרים מאוד. אבל זה לא הפריע לאיש הזה לקחת כמה דקות בודדות כדי לחסל כל כך הרבה נינג'ות. אגב לא הזכרתי את הקאטון המטורף שלו שמראה Fireball בגודל ובכוח שטרם נראה באנימה לפני הפרק הזה (ונראה לי שגם אחרי).

הנה אחת הסצנות האהובות עליי בפרק, שמראה איך מאדארה חושב בצורה כ"כ פשוטה ובו זמנית כ"כ מסוכנת:

באופן כללי האנימציה בפרק הייתה באיכות גבוהה מאוד בעיניי וכמובן הרבה יותר טובה ממריחות הצבע שהיו למשל בקרב עם פיין. בשילוב עם בחירה מדויקת של OST, אקשן ללא הפסקה וטכניקות חדשות שנחשפו - לא יכולתי לבקש פרק טוב יותר, ואני חושב שללא ספק מדובר בפרק הכי טוב בנארוטו שיפודן. זו דעתי.

אני מודה שלפניכן לא היה אכפת לי ממאדארה אוצ'יהא. הוא היה נשמע כמו איזו אגדה שכולם מדברים עליה, או איזה זקן שהיה פעם. אבל לחשוב שהוא יהיה מסוגל גם אחרי הפרק הזה, לנצח את כל 5 הקאגה ביחד, לבדו? לזה אף אחד לא ציפה.

מוזמנים לצפות ולשפוט בעצמכם. פרק 322.

מוזמנים לבדוק גם את האיזי היפות האלו (לחצו על התמונה!) 

נעליים - סניקרס מאדארה איזי - Naruto \ נארוטו

השאירו תגובה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.