תקנון ותנאי שירות

1. כללי

1.1. אנימה פנטזי הוא אתר אינטרנט, קהילה ומועדון לקוחות, המוכר מוצרים שונים ללקוחות שנרשמו אליו באמצעות יצירת חשבון או כאורחים (להלן: "האתר"), ומופעל ע"י אנימה פנטזי ע.מ 312216377. האתר מאשר ללקוחותיו ולאורחיו גישה ורכישה דרך האתר בכפוף לתנאי השימוש והשירות המפורטים בתקנון זה (להלן: "התקנון" או "תנאי השימוש").
1.2. התקנון נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות וחל על שני המינים. אנא קרא אותו בקפידה.
1.3. האתר מכיל חנות אינטרנטית מקוונת לרכישת מוצרים ותנאי השימוש חלים בעת שימוש שוטף באתר או רכישת מוצרים באתר.
1.4. האתר, וכל שירות המסופק באמצעותו, לרבות עיצוב, תוכן, סימני מסחר, תוכן, מערכות ואלגוריתמים, מוגנים תחת דיני זכויות יוצרים ובאמצעות זכויות קניין רוחני.
1.5. אין להעתיק לשכפל, להפיץ, לפרסם או להשתמש בכל דרך אחרת את התכנים המופיעים באתר.
1.6. שימוש ורכישת מוצרים באתר מהווה את הסכמתך לתקנון, בו אתה מתחייב כי לא תהא לך או למי מטעמך כל טענה או דרישה נגד האתר.
1.7. תנאי השימוש הכתובים בתקנון זה, הם הכללים היחידים אשר יחייבו את בעלי העסק ומפעילי האתר, כלפי המשתמשים בשירותי האתר.
1.8. שים לב כי תנאי השימוש עלולים להשתנות מעת לעת ע"פ שיקול הדעת הבלעדי של מפעילי האתר וללא צורך בהודעה.
1.9. הערה: השינויים יחולו על מוצרים/שירותים שנרכשו לאחר השינוי בלבד.
1.10. אם אינך מסכים לתנאי התקנון, הנך מתבקש לא להירשם לאתר או לבצע הזמנות.

2. שימוש באתר

2.1. על המשתמש באתר להיות בגיל 18 ומעלה, ובתנאי כי הינו בעל כשרות משפטית.
2.2. על המשתמש להתגורר בישראל ולהחזיק בת.ז ישראלית, כמו כן עליו להחזיק כרטיס אשראי בתוקף שהונפק בישראל.
2.3. על אחריות המשתמש בלבד לשמור על סודיות הסיסמה ואמצעי ההתחברות לאתר.
2.4. אסור למשתמש לפתוח חשבון לכל גורם צד שלישי ללא הסכמתו המפורשת.
2.5. המשתמש לא ישתמש בפרטים וססמאות של משתמשים אחרים בניגוד לחוק.
2.6. המשתמש מסיר אחריות מהאתר, בכל נושא של תקלה טכנית/הפרעה/נפילת האתר, לרבות תקלות העלולות להיגרם ע"י צד שלישי המספק שירותי אחסון, תוכנה, קווי תקשורת ו/או כל שירות נוסף.
2.7. המשתמש מסיר אחריות מהחברה, בכל נושא של התקפות וניסיונות פריצה מצד גורמים שונים אל האתר, רשתות התקשורת, מחשבים ושרתים.
2.8. החברה נוקטת במספר אמצעי אבטחה על מנת לשמור על פרטיות המידע שיוזן על ידי המשתמשים באתר, אולם חשוב לדעת כי לא ניתן להבטיח זאת לחלוטין וייתכנו פריצות אבטחה וחדירות למידע.
2.9. החברה אינה מתחייבת שהשירותים והמידע באתר או בשרתי צד שלישי המאחסן אותם, יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי מורשית למידע המאוחסן בהם.
2.10. בגלישה באתר, בהרשמה ובהעלאת תוכן ו/או מידע, המשתמש פוטר את החברה ו/או מי מטעמם מאחריות לכל נזק שייגרם לו ו/או למי מטעמו עקב התקפות, ניסיונות פריצה וחדירות למידע כאמור ומוותרים על כל טענה כנגד החברה ו/או מי מטעמו בקשר לכך.
2.11. החברה תוכל בכל רגע נתון וע"פ שיקול דעתה בלבד וללא צורך בהודעה, להסיר כל תוכן/תגובה שפורסמה ע"י משתמש באתר, לרבות מחיקת/השהיית המשתמש.
2.12. חלק מההודעות והפרסומים שנשלחים אליך, עשויים להכיל "עוגיות" כדוגמת "עוגיות זיהוי" על הדפדפן שלך (קרא עוד: הצהרת פרטיות).
2.13. החברה אינה שומרת את פרטי כרטיסי האשראי של המשתמשים בשרתי העסק או בכל מקום אחר.
2.14. האתר משמש כמתווך בין ספקי צד ג'- יצרנים, מוכרים בסיטונאות, ומפעלים שונים מרחבי העולם, לבין לקוחות המשתמשים בשירותי האתר ו/או מבצעים הזמנת מוצר/ים באמצעות האתר (להלן:"המשתמש") של מוצרים לצורך יבוא אישי ולא מסחרי.
2.15. משתמשים אשר רוכשים מוצרים/שירותים דרך אתר החברה, כפופים גם לתנאי השימוש של השותפים.
2.16. כל הזמנה באתר כפופה לחוקי מדינת ישראל. כל משתמש באתר נדרש לבדוק את עלויות המיסוי, המכס, המע”מ ועלויות אחרות בטרם ביצוע הזמנה. למידע נוסף, מצ"ב לנוחיותכם קישור לאתר רשות המיסים, על ידי לחיצה על הקישור

3. הזמנה באתר

3.1. לצד כל מוצר מופיע מחירו, כאשר המחיר כולל מס ערך מוסף (מע"מ) אלא אם צוין אחרת.
3.2. עם זאת צוות האתר רשאי לשנות את מחירו של כל מוצר בכל עת ועל פי שיקול דעתו הבלעדי מבלי שלמשתמש יהיו טענות נגדה בשל כך. יובהר כי המועד הקובע לעניין מחיר המוצר הוא מועד אישור ההזמנה על ידי המזמין ולא מועד הוספתו לסל הקניות.
3.3. החברה היא לא היצרנית של המוצרים שנמכרים באתר.
3.4. למרות שאנו עובדים בכדי לוודא שהמידע על המוצר באתר שלנו הוא מדויק, יצרנים עשויים לא לדייק או לשנות את המידע שהם מחליטים לרשום בדף המוצר.
3.5. אריזות המוצר והחומרים עשויים לכלול מידע נוסף או שונה מהמידע שמוצג בדפי המוצר באתר.
3.6. המידע אינו מחליף ייעוץ רפואי ואנו ממליצים להתייעץ עם רופא או איש מקצוע מוסמך לפני שימוש בכל מוצר שבא שמגע עם הגוף.
3.7. אם אתם מרגישים שאחד או יותר מהמוצרים שנחשפתם אליהם באתר, הינו פוגעני, מטעה או לא חוקי, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכדי שנוכל לטפל בנושא בהקדם האפשרי.
3.8. כל המידע המוצג באתר לגבי מוצרים לרבות טיבם ואיכותם, התקבל ישירות מהשותפים.
3.9. משתמש באתר, מסיר מהחברה אחריות לגבי אי-דיוקים/אי-התאמות בפרטים שמוצגים באתר ביחס למוצרים, לרבות תמונות ומפרטי מוצרים שהוצגו בדפי המכירה וכיו"ב.
3.10. בעת הזמנה באתר על המשתמש להזין את פרטיו (כגון: שם מלא, כתובת מגורים עדכנית, מספר טלפון, כתובת דוא"ל פעילה וכל מידע נוסף שידרש לטובת ביצוע ההזמנה).
לאחר מכן חלק מהפרטים שהוזנו יועברו אל השותפים, לטובת ביצוע המשלוח. לכן חשוב מאוד למלא פרטים מדויקים ונכונים.
3.11. הערה: ניתן לבצע הזמנות לכתובות מגורים בתוך מדינת ישראל בלבד.
3.12. עד 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה והשלמת התשלום, המשתמש יקבל בדואר האלקטרוני שמסר את אישור ההזמנה, אישור הזמנה זה מהווה אישור סופי ומוחלט.
3.13. במידה ומוצר שהזמנת אינו נמצא במלאי, או שמסיבה כזאת או אחרת אין ביכולת הספק לספק את המוצר, תוצע לך אופציה לקבלת מוצר חלופי או ביטול העסקה. במידה ותחליט על ביטול – יבוצע זיכוי מלא בכרטיס האשראי שלך. למידע נוסף, ראה מדיניות החלפות או מדיניות החזרים.
הערה: למעט קבלת מוצר חלופי או ביטול עסקה כאמור, לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה, כלפי החברה.
3.14. הזמן עד קבלת הכסף באמצעי התשלום, לפעמים יכול להתעכב בשל גורמים חיצוניים ועלול להתעכב עד משך של 45 ימי עסקים.
3.15. לאחר ביצוע הזמנה, יתבצע רישום אוטומטי למערכת הדיוור האלקטרוני של האתר.
הרישום הכרחי על מנת לעדכן את הנרשם או הרוכש על שלבי הטיפול בהזמנה כולל משלוח חשבוניות, אישור הזמנה, מעקב משלוחים וכו’. כמו כן, הרישום לדיוור האלקטרוני יאפשר לאתר ולצוות של החברה לשלוח מידע פרסומי ושיווקי. אנו מתחייבים לא להעביר את פרטי הרישום לאף חברה אחרת.
3.16. אפשר להתנתק מהדיוור האלקטרוני השיווקי על ידי לחיצה על קישור שנמצא בכל הודעה שיווקית שתשלח אליך. אין אפשרות להתנתק ממערכת ההודעות על מצב ההזמנה והמשלוחים.
3.17. אין האתר אחראי על טיב המוצרים, זמני המשלוח (לרבות עיכובים הנובעים מגורמים שונים) או איחור באספקה וכל נזק שייגרם ללקוח בשל כך.

4. הגבלת אחריות

4.1. התמונות המופיעות באתר הינן לשם המחשה בלבד. ייתכנו הבדלי צבעים ושינויים אחרים בין מראה המוצר בתמונה לבין המוצר במציאות.
4.2. העסק לא יהיה אחראי לטעויות קולמוס במפרטים והפרטים הטכניים של כל מוצר ומוצר. מוסכם כי הלקוח או צד שלישי מוותר בזאת על טענה ו/או תביעה בגין טעות קולמוס כאמור.
4.3. האחריות לכל המוצרים המוצעים באתר חלה על היצרנים והספקים בלבד.
4.4. מוסכם בזאת כי כל עיכוב או אי ביצוע של אספקת מוצר שנרכש באתר שנבעו מכוח עליון לרבות מזג אויר חריג, שביתות אצל נותני השירותים השונים או שיבושים בלתי צפויים במחשב האתר לא יחייבו את העסק, והלקוח או מי מטעמו או צד שלישי מוותרים בזאת על כל טענה ו/או תביעה בשל כך.

5. תנאים נוספים

5.1. העסק ומנהלי האתר לא יישאו באחריות עקיפה או ישירה כלפי המזמין או כלפי צד שלישי בכל מקרה של כשל בהזמנה או באספקה בשל כוח עליון לרבות תקלות במערכת המחשבים, הטלפון, בשל חברות האשראי או בשל כל גורם אחר הקשור בהשלמת פעולת הרכישה והאספקה.
5.2. מוסכם בזאת כי הזמנה ורכישה דרך האתר אינה ולא תהווה חוזה לטובת צד שלישי אחר.
5.3. העסק שומר לעצמו את הזכות לשנות את התקנון מפעם לפעם עפ"י שיקול דעתו.
5.4. כל מידע ו/או תוכן ואו תמונות המופיעים באתר, לרבות גרפיקה, עיצוב, סימני מסחר, סימני לוגו לרבות עריכתם ואופן הצגתם באתר, הנם בבעלותם הבלעדית של האתר או העסק.
5.5. האתר מקדם לעיתים קרובות באופן פרטי או פומבי, אישי או גלובלי, אמצעי הנחה לרבות קודי קופון, מבצעים והנחות אחרות. כל אלו יהיו בהתאם להחלטת צוות האתר בלבד, ויכולים להשתנות או להתבטל בכל עת, ולא תהיה לרוכש טענה כלפי האתר בשום צורה רלוונטית למחיר או להנחות.

6. משלוחים

(קרא עוד: מדיניות משלוחים)

6.1. זמן המשלוח אורך בד''כ בין 7-15 ימי עסקים ממועד שליחת המוצר.
6.2. אספקה עד בית הלקוח פועלת במספר מצומצם של ישובים, ולכן חלק מהמשלוחים יגיעו אל נקודת איסוף (לרבות סניפי דואר).
6.3. מרגע ההזמנה, זמן השילוח העומד לחברה הינו בין 10-15 ימי עסקים.
6.4. בחלק מהמקרים עלולים להיות עיכובים או שינויים בלתי צפויים, כמו למשל עיכובים מצד דואר ישראל, חברות השילוח או הגורמים השונים בתהליך.
6.5. המועד המאוחר ביותר לאספקת המוצר/ים הוא לכל היותר 60 ימי עסקים ממועד שליחת המוצר.
6.6. במקרה של עיכוב יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות, ונעניק לך לבחירתך החזר כספי מלא או שליחה מחודשת.
6.7. ההזמנות נשלחות ישירות מהספק בחו"ל.
6.8. בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן וחלק מהמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.

7. הזמנת המוצרים

7.1. על מנת לרכוש מוצרים באתר יש לבחור מוצרים מבין אלה המוצגים באתר ולהוסיפם לעגלת הקניות. לאחר מכן, יש לפנות לעמוד קופת התשלום שבאתר, בו יש למלא מספר פרטים לרבות כתובת דואר אלקטרוני עדכנית, כתובת, כתובת למשלוח, מס' טלפון ופרטי כרטיס אשראי. אם המשלוח ממוען לאחר שאינו הרוכש, יש לציין כתובת מלאה של הנמען וכן את מספר הטלפון שלו. פרטים אלה נדרשים לצורך תיאום משלוח. כל הפרטים הנמסרים באתר בתהליך הרכישה מאובטחים בטכנולוגיה העדכנית ביותר. לאחר סיום ביצוע ההזמנה יישלח לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר הרוכש אישור על קליטת ההזמנה. הזמנה ופעולת רכישה תחשבנה כמושלמות רק אם התקבל אישור רכישה מחברת האשראי או מצוות האתר במידה ומדובר באמצעי תשלום שאינו אשראי.
7.2. היה ולא היה באפשרות העסק לספק את המוצר מכל סיבה שהיא, לא תחול חובה על העסק לספק את המוצר. במקרה זה תישלח אל המזמין הודעה מתאימה לתיבת הדואר האלקטרוני שמסר.
7.3. היה ומוצר אזל במלאי ללא ציון כי המוצר אינו קיים במלאי, והמוצר מופיע באתר במועד ביצוע ההזמנה, לא תהיה למזמינה כל טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל נזק ישיר או עקיף אשר נגרם למזמין או לצד שלישי.
7.4. מסירת פרטים אישיים כוזבים הקשורים בתהליך הרכישה הינה עבירה פלילית ועוולה אזרחית, במקרה של טעות בשוגג על הלקוח להודיע על כך לבית העסק וכל עלות נוספת שתיגרם בעקבות כך, תחויב על הלקוח.
7.5. מסירת מידע באתר מאובטח בטכנולוגית PCI המתקדמת ביותר, בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה. בנוסף, העסק מתחייב לנקוט באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור בסודיות ככל האפשר מידע אישי אודות הלקוח.

8. אספקה ומשלוח

8.1. לאחר סיום ביצוע ההזמנה ובהתקיים התנאים המצוינים לעיל, יוזמנו המוצרים באופן אישי ומיוחד עבור הרוכש מהיצרן בחו"ל, אשר יספק את המוצרים עד לפתח הבית ו/או נקודת החלוקה הקרובה ביותר, וזאת תוך עד 40 ימי עסקים.
8.2. צוות האתר יפעל לשם אספקה מהירה ככל שניתן של המוצר שנרכש, בהתאם לתנאים המפורטים בעמוד משלוחים באתר ולאפשרות אותה בחר המזמין. מובהר ומוסכם בזאת כי לעסק אין שליטה על מועדי האספקה המדויקים של שירות המשלוחים ואין לו כל אחריות על כך.
8.3. בכל מקרה של עיכוב באספקת המוצר מחויב הרוכש להודיע באופן מיידי על העיכוב על-מנת לתת אפשרות לעסק לנסות לפתור את הבעיה מוקדם וביעילות ככל שניתן.
8.4. ימי עסקים - ימים רגילים, לא כולל ימי שישי, שבת, יום הכולל ערב חג וימי חגים ומועדים.

9. מדיניות החזרות מוצרים

(קרא עוד: מדיניות החלפות או מדיניות החזרים)

9.1. אם קיבלת מוצר פגום (מוצר שהגיע פגום ולא מוצר שנפגע עקב השימוש בו) –
ניתן להחליף אותו למוצר תקין או להחזיר אותו ולבטל את הקנייה בכמה צעדים פשוטים. בחלק מהמקרים נפתור לך את הבעיה, גם ללא הצורך בהחזרת המוצר. על מנת שנוכל לטפל בנושא ולספק פתרון, נבקש ממך לצרף צילומים שממחישים את הפגמים במוצר עם תיאור של התקלה.
9.2. אם סיבת הביטול היא חרטה בלבד –
יגבו דמי ביטול בשיעור 5% משווי העסקה או 100 ש"ח לפי הנמוך מביניהם. כמו כן בעסקאות בכרטיס האשראי חלה עמלת ביטול נוספת מצד חברת האשראי.
החזרת המוצר מתאפשרת בטווח של 14 יום מיום קבלת המוצר בכפוף להוראות החוק להגנת הצרכן.
כפי שמצוין בחוק המלא בקישור המצורף.
9.2. בכדי למנוע אי נעימות, נבקש לוודא כי המוצר לא נפגע כתוצאה משימוש וכי לא בוצע בו שימוש מסוג כלשהו (מובהר כי חיבור לחשמל, גז ומים ייחשב לשימוש).
9.3. החזרת המוצר באריזתו המקורית, מצביעה על אי עשיית שימוש במוצר (בכפוף לבדיקתנו).
9.4. בעת החזרת המוצר אנא וודאו שהמוצר מוחזר בשלמותו עם כל האביזרים אשר הגיעו עם המוצר.
9.5. הזיכוי יתבצע לאחר בדיקת המוצר, בטווח שלא יעלה על 7 ימי עסקים מיום שנאסף על ידינו.
9.6. ההחזרה מתאפשרת בדואר רשום בלבד עם מספר מעקב, דרך סניף של דואר ישראל.
9.7. ניתן לבטל עסקה מכל סיבה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר, במידה שתרצו לבטל מוצר לאחר שליחתו, עליכם להמתין לקבלתו ולשלוח אותו בחזרה למחסני הספק בסין או ישירות אל משרדינו בישראל, בתיאום עם שירות הלקוחות שלנו ובאמצעות מייל בלבד: service@animefantasy.co.il (חובה ליצור עמנו קשר בכדי לתאם את ההחזרה).
9.8. עלויות משלוח המוצרים למרכז המשלוחים של האתר יחולו על הרוכש.
9.9. עבור מוצרים אלה שיוחזרו כאמור, יינתן זיכוי כספי מלא, בניכוי עלויות המשלוח. אם תהיינה לעסק עלויות נוספות, כדוגמת דמי ביטול לחברת האשראי, ינוכו עלויות אלה מסכום הזיכוי אשר יעמוד לרשות הלקוח. הזיכוי יינתן לכרטיס האשראי בו בוצע התשלום על הרכישה.
9.10. למרות האמור לעיל, מוצרים לגביהם יצוין באתר שאינם ניתנים להחזרה, לא תתאפשר החזרה כאמור. מוצרים אלה כוללים, למשל, מוצרים בהתאמה אישית ומוצרים במשלוחים מיוחדים.
9.11. החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה למפעל בסין.
9.12. בכל מקרה בו יש אי התאמה בין מדיניות האתר לחוק הגנת הצרכן, יגברו הוראות החוק על מדיניות האתר.
9.13. מדיניות החזרת מוצרים משתנה ממוצר למוצר, בהתאם למגוון השותפים והספקים השונים.
9.14. על מבצע ההזמנה האחריות להודיע מיידית, לכל היותר עד 5 ימי עסקים, על קבלת מוצר פגום\מוצר שאינו תואם להזמנה.
9.15. החברה תנהל עבור המשתמש את ההתקשרות מול השותפים, ותפעל בהתאם למדיניותם, אך היא אינה האחראית בדבר זיכוי כספי או פיצוי הרוכש.
9.16. במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר.
9.17. בעסקה בכרטיס אשראי (להבדיל מעסקת "פייפאל") – בנוסף לדמי הביטול הקבועים בחוק, תגבה 'עמלת ביטול עסקה' נוספת אשר נגבת מחברת האשראי.

10. מדיניות ביטול הזמנת מוצר

10.1. חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש"ח – לפי הנמוך מביניהם.
10.2. הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד שליחת המוצר:
במידה ונשלחה בקשה לביטול הזמנה, והמוצר טרם נשלח, החברה תבצע זיכוי כספי הכולל דמי ביטול עסקה.
במידה והמוצר כבר נשלח, יצטרך לחכות הלקוח עד להגעת המוצר, ולהחזירו בהתאם למדיניות החזרת מוצרים.
10.3. פעמים רבות המוצר נשלח, אך מספר מעקבו טרם עודכן במערכת. על כן, אין לקחת את העובדה שטרם עודכן מספר מעקב כראייה שהמוצר טרם נשלח.

11. דיוור SMS

11.1. על ידי הסכמה לשיווק ה-SMS של אנימה פנטזי בתהליך ההזמנה או הרשמה באמצעות כלי המנוי שלנו, אתה מסכים לקבל הודעות טקסט חוזרות (עבור ההזמנה שלך, כולל תזכורות שננטשו בקופה), הצעות שיווקיות, כולל בקשות לביקורות מאיתנו, גם אם מספר הטלפון הנייד שלך רשום ברשימת אי-התקשרות של מדינה או פדרלית כלשהי. תדירות ההודעות משתנה. הסכמה אינה תנאי לרכישה.
11.2. אם ברצונך לבטל את הרישום לקבלת הודעות טקסט שיווקיות והתראות, השב ב-STOP לכל הודעה ניידת שנשלחה מאיתנו או השתמש בקישור ההסרה מרשימת התפוצה שמצורף לכל אחת מההודעות שלנו. מובהר בזאת כי אתה מבין ומסכים ששיטות חלופיות להסרה מרשימת התפוצה, כגון שימוש במילים אחרות בתשובה להודעה, לא ייחשבו כאמצעי סביר לביטול הסכמה. אנו לא גובים תשלום עבור השירות, אך אתה אחראי לכל החיובים והעמלות הקשורים להודעות טקסט המוטלות על ידי ספק האלחוט שלך. ייתכן שיחולו תעריפי הודעות ונתונים.
11.3. לאמצעי יצירת קשר של האתר, ניתן לשלוח בהודעה את המילה HELP למספר שממנו קיבלת את ההודעות.
11.4. יש לנו את הזכות לשנות כל מספר טלפון או שם מקוצר בהם אנו משתמשים להפעלת השירות בכל עת. אנחנו נעדכן במקרה כזה. אתה מסכים שכל הודעה שתשלח למספר טלפון או לשם מקוצר ששינינו, כולל כל בקשות להסרה מרשימת התפוצה או בקשת עזרה, עשויות שלא להתקבל, ואנחנו לא נהיה אחראים לכבד בקשות שנשלחו בהודעות כאלה.
11.5. אתה מסכים שלא נהיה אחראים לאספקה כושלת, מושהית או מופנית לא נכונה של כל מידע שנשלח דרך השירות, כל שגיאה במידע זה ו/או כל פעולה שתעשה או לא תעשה מתוך הסתמכות על המידע או השירות.

12. הערות נוספות וסיכום

12.1. האתר מפעיל או עשוי להפעיל מספר פלטפורמות נוספות מלבד החנות, לרבות ערוצים ברשתות החברתיות, שרתי דיבור ופלטפורמות קהילתיות אחרות. כמו כן מפעיל אמצעי קידום אורגני, מעקב כניסות וכדומה. אנו עושים מאמצים רבים כדי לוודא שלא תפגע פרטיותו של אף משתמש באתר. קרא מדיניות פרטיות לפרטים נוספים.
12.2. בהתאם לחוק הישראלי ולכוונתינו להנגיש את האתר למשתמשים בעלי מוגבלויות, אנו עושים מאמצים רבים ובגבול שטכנולוגיית אתר Shopify מאפשרת לנו, על מנת לבצע הנגשה כנדרש בחוק. קרא הצהרת נגישות לפרטים נוספים.
12.3. פרשנותו ואכיפתו של תקנון זה ו/או כל הנובע ממנו, יעשו בהתאם לחוקי מדינת ישראל, ויתבררו במידת הצורך, בבית המשפט המוסמך.
12.4. בכל עניין ושאלה הנוגעים לתקנון זה, יש לפנות אלינו דרך המייל service@animefantasy.co.il או באמצעי יצירת קשר. אנו מזמינים אתכם לקרוא את עמוד שאלות ותשובות טרם פנייתכם על מנת לקרוא תשובות לשאלות נפוצות.
12.5. התקנון עודכן לאחרונה ב-20/11/2022 06:17.

ההזמנה שלך כרגע ריקה.