חצי יובל חדש לוואן פיס מביא איתו בשורה חדשה!

היום, ה-24.12, חוגגת המנגה של וואן פיס 26 שנה מיציאת הווליום הראשון, ולצד ציפייה מלאת התרגשות לחגיגות המתקרבות קיבלנו ידיעה מפתיעה - הסטודיו Wit, מיוצריו של 3 העונות הראשונות של האנימה הידועה מתקפת הטיטאנים וכן של האנימה המצליחה Spy X Family יהיה אחראי על אדפטציה חדשה לאנימה שתעלה לנטפליקס, כ-25 שנים לאחר יציאתה.


הסדרה החדשה תקרא "The One Piece", כלומר "הוואן פיס" ותעקוב אחר סיפור זהה כמו במנגה, שיתחיל בסאגת East Blue. הסדרה לא תעקור את שורשיה, ותשתף פעולה עם סטודיו Toei שאחראי על יציאת האנימה בגירסתה הנוכחית.


כשחושבים על זה, זה נראה מעט מוזר לשחזר את הסדרה בזמן שהגרסה המקורית שלה עדיין משודרת, אך זה בהחלט הגיוני. וואן פיס הפכה לסנסציה עולמית בימינו, אך היא לא התחילה כך וחלק גדול מן האנימה הופק תחת תקציב מוגבל יותר על-ידי סטודיו Toei ובאמצעות טכניקות אנימציה ישנות יותר.

עם Wit, סטודיו מבין המוערכים ביותר כיום, וואן פיס צפוי לקבל גרסה חדשה וראויה כבר מההתחלה. הגרסה הנוכחית של סטודיו Toei מכילה בתוכה פרקי פילרים רבים שכנראה Wit ישמיטו באדפטציה שלהם. 


עדיין אין תאריך יציאה לאנימה ולא ידוע האם האדפטציה החדשה תשתמש בקולות הדמויות מהאנימה המקורית. עם זאת, הסירו דאגה מליבכם - הגרסה הנוכחית שהגיעה זה עתה לסיום סאגת וואנו תמשיך לשודר גם היא! 



ולבשורות מעט יותר עכשוויות…


לא סתם שיתפנו בתחילת הכתבה שאנו מתרגשים לקראת חגיגות יום ההולדת הקרב ובא של האנימה. אנחנו שמחים לקחת חלק בחגיגות האלה ולהכריז על מבצע של 26% הנחה על כל מוצרי האנימה וואן פיס באתר בקישור הבא! אנו מזמינים אתכם לחגוג איתנו, לנצל את המבצע ולהתחדש בסטייל חדש ולוהט!  

השאירו תגובה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.