טופ 10 האנימות המצופות לעונת החורף 2024

כשעונת הסתיו של 2023 מגיעה אל סופה, החורף של 2024 מתחיל להראות את פניו, מביא עימו הבטחה של אנימות חדשות ומרהיבות וגם לחזרתן של סדרות אהובות. הבמה מוכנה ומחכה לקבל מבחר עצום של סדרות אנימה מגוונות, החל מהרפתקאות מלאות פעולה וכלה ברומנטיקות נעימות ומחממות לב. קהלים מכל הגילאים יוכלו ליהנות ממגוון רחב של אנימות מעניינות ומרתקות.

עם כל כך הרבה ז'אנרים וסגנונות לבחירה, ישנה התרגשות רבה לגבי מה שהעונה החדשה תביא. לכן החלטנו לרכז עבורכם את 10 האנימות הכי מצופות של חורף 2024, המבטיחות להיות חוויה בלתי נשכחת לצפייה!



מס' 10: Bottom-Tier Character Tomozaki 2nd Stage
תאריך יציאה: 3 בינואר
ז'אנר: דרמה, רומנטיקה

עונה שנייה לאנימה. זהו סיפור רומנטי מרתק המתמקד בפומיה טומוזאקי, גיימר שנחשב למבודד חברתית. למרות כישורי המשחק המדהימים שלו, פומיה מתקשה להתקשר עם אחרים, ופחדו מחברה הופך אותו למופנם. המזל שלו משתנה כאשר שותפתו במשחק, אוי הינאמי, שלמעשה אחת הבנות הפופולריות בבית הספר, מגיעה להציל אותו. אוי מחליטה לעזור לפומיה להתמודד עם אתגריו החברתיים ולסייע לו למצוא חברה.


מס' 9: Mashle עונה 2
תאריך יציאה: 6 בינואר
ז'אנר: אקשן, קומדיה, פנטזיה

לאחר עונה ראשונה מוצלחת ב-2023, "Mashle" מתכוננת לחזור לעונתה השנייה שנה לאחר מכן, מה שנחשב למהר מאוד אך בהחלט מבורך.
הסדרה מתמקדת במאש השקט, שחי בעולם שבו אלו שאין להם כוחות קסם מנודים ונרדפים. למזלו של מש, למרות שאין לו קסם, יש לו כוח על-אנושי ברמה של גיבור האנימה "One Punch Man", שמחליף בהחלט את הקסם. כדי להגן על אביו, שהגן עליו מהעולם ששונא אותו, מאש צריך להצטרף לאקדמיה הקסומה היוקרתית איסטון ולהפוך לשליח אלוהי. הסדרה היא תערובת נהדרת של פעולה קלאסית והומור בסגנון שונן. קלילה ומומלצת במיוחד! 


מס' 8: Delicious In Dungeon
תאריך יציאה: 4 בינואר
ז'אנר: קומדיה, פנטזיה, גורמה

"Delicious In Dungeon" היא אנימה ייחודית ומרתקת המשלבת אלמנטים מז'אנר הפנטזיה עם הרפתקאות בישול. הסיפור סובב סביב שלושה חברים: לאיוס, מרסל וצ'ילצ'וק, הנכנסים למבוך כדי להחזיר את שרידי אחותו של לאיוס לאחר שנאכלה על ידי דרקון, במטרה להחיותה מחדש בעזרת קסם. עם אספקה מוגבלת, הם נאלצים לאכול את מפלצות המבוך כדי לשרוד. במהלך הדרך הם פוגשים את סנשי, טבח גמד מיומן, שמלמד אותם את תענוגות הבישול ומצטרף אליהם במשימתם להציל את אחותו של לאיוס.

 

מס' 7: Kingdom עונה 5
תאריך יציאה: 7 בינואר
ז'אנר: היסטוריה, צבא

כמנגה היסטורית מובילה, "ממלכה" (Kingdom) זכתה לפופולריות רבה שגררה אחריה בסיס עצום של אוהדים לאנימה שלה, אשר הייתה פחות מרשימה בשתי העונות הראשונות אך שיפרה משמעותית את האנימציה עם השנים. מיוצרי "נארוטו" ו"בליץ'", עונה 5 של "ממלכה" תתמקד בקרב על גבעת קוקויו, אחד הארקים הטובים יותר במנגה שנותן הרבה זמן מסך לגנרל, מומחה הטקטיקה קנקי. שין וחבריו יתמודדו נגד ז'או בשטח קשה ובתחושת נקמה מז'או לאחר שהם הושפלו בקרב על מעבר קאן קוקו על ידי צ'ין.

 

מס' 6: Hokkaido Gals Are Super Adorable!
תאריך יציאה: 9 בינואר
ז'אנר: קומדיה

האנימה מספרת את סיפורו של שיקי, צעיר שעובר מטוקיו להוקאידו. למרות שהוא מתמודד עם האקלים הקר, שיקי מוקסם מבחורה אופנתית שהוא רואה לובשת בגדים קלים בשלג. הם מגלים שהם חברי כיתה ומתחילים לפתח יחסים רומנטיים. עם עלילה מעוצבת היטב, דמויות מעניינות, ואולפן שמפורסם בייצור אנימות רומנטיות מעולה, "הבנות מהוקאידו חמודות מאוד" היא בהחלט סדרה ששווה לבדוק.


מס' 5: Haikyuu!! Movie: Gomisuteba no Kessen
תאריך יציאה: 16 בפברואר
ז'אנר: ספורט

כאחת מסדרות האנימה הספורטיביות הפופולריות ביותר, אוהדי "הייקיו!!" חוו יובש של כמעט 3 שנים, וזה רק מחמיר את העובדה שהאנימה נמצאת בארק הטוב ביותר שלה עד כה. עם המנגה שכמעט והוסבה במלואה, פרודקשן איי.ג'י החליטה לחלק את הסיפור הנותר לשני חלקים (סרטים!), הראשון שישוחרר בפברואר 2024. הסרט החדש יתחיל מהמקום שבו הסתיימה עונה 4 חלק 2, לאחר שקבוצת קרסונו ניצחה את קבוצת הכדורעף מספר 2, אינאריזאקי. היריבה הבאה שלהם תהיה נקומה, איתם הם היו בתחרות שנים רבות, והמשחקים שלהם ידועים כ"קרב במטמון הזבל".


מס' 4: Metallic Rouge
תאריך יציאה: 11 בינואר
ז'אנר: אקשן, מדע בדיוני, מכה

מיוצרי האנימות הידועות "אקדמיית הגיבורים שלי", "אלכימאי המתכת" ו"בונגו סטריי דוגס" מגיע "מטאליק רוז"! מדובר על אנימה אמביציוזית בסגנון מכה (רובוטים ענקיים) שמתמקדת בשתי גיבורות נשיות בעולם שבו בני אדם ואנדרואידים חיים יחד, בצורה המזכירה את "פלוטו" של נעמי אורוסאווה. השתיים נשלחות למאדים כדי להשמיד תשעה אנדרואידים שבגדו, אשר מאיימים על סמכות הממשלה. עם עלילה מלאת פעולה יחד עם המומחיות של אולפן בונס בסצנות קרב, "מטאליק רוז" עשוייה להפוך לעוד אנימה מצליחה שתתווסף לפורטפוליו המרשים של האולפן. 


מס' 3: מגרש השדים הכחול עונה 3
תאריך יציאה: 7 בינואר
ז'אנר: אקשן, פנטזיה, שדים

סדרת האנימה הפופולרית "מגרש השדים השחור" חוזרת לאחר שנים של הפסקה, לשמחת קהל האוהדים הגדול והנלהב שלה. העונה השלישית של הסדרה תציג את סאגת האילומינטי, שבה הגיבורים יצטרכו להתמודד עם הארגון העוצמתי הידוע כאילומינטי. מטרתם המרכזית של האילומינטי היא לאחד את עולם האנוש והשדים, דבר המהווה אתגר משמעותי עבור הגיבורים. הצוות וליהוק המסור של הסדרה שעבדו בלי להרפות במשך השנים כדי להפוך את "המגרש הכחול" להצלחה, ללא ספק ישאפו להפוך את העונה השלישית למרתקת ובלתי נשכחת כמו השתיים הראשונות.


מס' 2: Class Room Of The Elite עונה 3
תאריך יציאה: 3 בינואר
ז'אנר: דרמה, מתח

העונה השנייה של Classroom Of The Elite הוכיחה את עצמה כ"גיים צ'יינג'ר" בחשיפת הטבע האמיתי של הגיבור המסתורי, אייאנוקוג'י. כשהעונה השלישית מבטיחה לדחוף אותו רחוק יותר מאי פעם, האנימה חיזקה את מעמדה כצפיית חובה לחובבי ז'אנר התיכון. 

מה שמייחד את הסדרה הזו הוא היכולת שלה להפוך את קו העלילה הטיפוסי של בית הספר התיכון למשחק הישרדות עם הימורים גבוהים, מה שהופך אותה למושכת עוד יותר עבור קהל רחב יותר. הדרמה האינטנסיבית והמתח המרגש משאירים את הצופים על קצה הכיסא שלהם, ומצפים בשקיקה למהלך הבא במשחק המאתגר.


מס' 1: Solo Leveling
תאריך יציאה: 7 בינואר
ז'אנר: אקשן, הרפתקאות, פנטזיה

התחשב ברעש שהיא יצרה בקהילת צופי האנימה, "סולו לבלינג" יכולה להיחשב בקלות כאנימה הראשית לצפות לה בעונת החורף 2024. בסיס האוהדים של "סולו לבלינג" הוא עצום, בהתחשב בפופולריות של המאנהווה ("אנימה" קוראינית). הסדרה עוסקת בסונג ג'ין וו, ה"צייד" החלש ביותר בעולם שבו בני אדם עם כוחות על-טבעיים צדים מפלצות תמורת כסף. לאחר ששרד משימה מסוכנת וקיבל כישורי צ'יטים מסתוריים בסגנון איסקאי מושלם, סונג ג'ין וו הופך לצייד עוצמתי. האנימה נוצרה על-ידי איי-1 פיקצ'רס, העומדים מאחורי "אומנות החרב אונליין", ושני הטריילרים מבטיחים לעמוד בציפיות הגבוהות והמנופחות או אף לעלות עליהן.


הירשמו לאתר וקבלו 10% על ההזמנה הראשונה לכבוד העונה החדשה באמצעות הקוד NEWKIDINTOWN

השאירו תגובה

ההזמנה שלך כרגע ריקה.