ההזמנה שלך כרגע ריקה.
מדיניות החלפות
לפניכם מדיניות החלפות, באופן קצר וממוקד.
• בהתאם למדיניות אנימה פנטזי ולמען חוויית לקוח איכותית, אנחנו מאשרים החלפת פריט בתנאי שהגיע במידה הלא נכונה או אם הגיע פריט שונה מזה שהזמנת.
• לפניכם הסיבות הלגיטימיות לבקשת החלפה:
1. פריט הגיע במידה הלא נכונה
2. הגיע פריט שונה מהפריט שהזמנת
3. הפריט שהזמנת הגיע פגום
4. בעיות אחרות באישור חריג של שירות לקוחות בלבד
• באחריות הלקוח לדאוג לצלם במידת הצורך ולהוכיח את הבעיה.
• הצוות ידאג לבצע החלפה לפריט בעלות זהה ולעיתים על פי שיקול דעת הצוות יינתן גם פיצוי.
• החלפה תבוצע רק לאחר שהפריט הגיע אלינו בחזרה ונבדק היטב שלא נעשה בו שום שימוש.
• פרטים נוספים בתקנון ותנאי השירות.
• אנחנו עושים מאמצים רבים כדי לדאוג לשלוח אליכם את ההזמנה במהירות ובדיוק האפשרי, אך גם אנחנו בני אדם ולפעמים יש טעויות 🙂 אבל אל דאגה! במידה ואתם זקוקים להחלפה, יש ליצור קשר עם צוות התמיכה על מנת לקבל מאיתנו הנחיות לביצוע תהליך ההחלפה.